Uw mening telt!

Over klachten, complimenten en patiënttevredenheid

  • Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Praat hierover met uw zorgverlener. Zo komt u samen tot een oplossing.
    Als u er niet uit komt, dan kunt u een officiële klacht indienen met dit klachtenformulier. Eventueel kunt dit ook per mail (klachten@gazo.nl) of per post versturen (Wisseloordplein 50, 1106 MH Amsterdam).

    Hoe verder?
    Binnen 3 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfunctionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener. Daarna neemt de klachtenfunctionaris of uw gezondheidscentrum contact met u op.
    Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.

    Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:

    Klachtenregeling-GAZO

  • Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers? Dat vinden we heel fijn!
    U kunt uw compliment online doorgeven via het online complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.

    Als u tevreden bent dan kunt u ons ook helpen door uw ervaringen over de zorg in ons centrum ook met anderen te delen. Dit kunt u bijvoorbeeld doen door dit online te plaatsen op:

    Zorgkaart Nederland

    of

    Independer

    of

    Google review
  • U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!

    Uit het onderzoek in 2021 noemde u o.a. de volgende verbeterpunten:

    Privacy in de wachtkamer: in 2022 zorgen wij voor muziek in de wachtkamer, zodat de gesprekken aan de balie niet door derden gehoord kunnen worden. Wij zullen in alle werkoverleggen met collega`s het belang van privacy onder de aandacht brengen.

    Patiënten-enquête: wij maken de enquête ook voor onze niet-digitaalvaardige patiënten toegankelijk.

     

  • Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?

    Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.